Keynote: Radosław Orszewski – Roadmapa to nie rozkład jazdy autobusów

Większość map rozwoju produktów to osie obładowane pudełkami z nazwami
funkcjonalności czy releasów. Nawet nie tak zwane Gannty. Takie dokumenty rzadko
są dynamiczne a jednocześnie ciężkie do utrzymania czy aktualizacji. Tego typu mapy
produktów ciężko przełożyć na różne typy wymagań czy działania konieczne do pełni
rozwoju produktu takich jak odkrywanie alternatywnych dróg, uczenie się o
użytkowniku, nie wspominając o takich oczywistościach jak dług techniczny czy
wzrost organizacji (liczby zespołów i ludzi).
Czy można inaczej? Dobra, pomocna wszystkim zaangażowanym roadmapa powinna
stanowić… nie inaczej mapę, a nie ograniczający złudną precyzją rozkład jazdy jaki
znamy z przystanków autobusowych.
Porozmawiajmy o tym jak budować inne mapy rozwoju produktów, o co ironicznie
łatwiej w czasach pracy rozproszonej i zdalnej. Z prezentacji dowiesz się o
antywzorcach i praktycznych pomysłach na budowanie prawdziwie pomocnych map
rozwoju produktów.

Data

16 Kwi 2021
Expired!

Czas

4:25 pm - 4:55 pm
Kategoria

Możliwość komentowania jest wyłączona.